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Patch X Hoi2dd

Discussione in 'Mod e Patch' iniziata da Giulo, 23 Agosto 2006.

  1. Giulo

    Giulo

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    Scusate ancora io

    Ma la patch 1.2D e' l'ultima uscita ??


    Grz
     
  2. Ghienar

    Ghienar Banned

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    Credo di sì, anche perchè non c'è nessuna segnalazione qui nel sito o nella recensione del gioco...cmq aspetterei il parere dei boss del sito;)
     
  3. Giano

    Giano

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    1.2D???o_O o_O o_O o_O io sono fermo alla 1.2 senza lettera alcuna... o che è uscita da poco perchè io non ne ho mai sentito parlare:wall: :wall: .... sicuro che esista??

    ciao giano
     
  4. PzKpfW

    PzKpfW

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    Sul sito paradox l'ultima patch riportata è la 1.2, non credo sia uscita una 1.2D perchè mancherebbe la 1.2A, B e C.
     
  5. Leri

    Leri

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    Ciao ragazzi, sono ignorante ma toglietemi una curiosità: io ho Hoi2dd originale in italiano, ma la patch 1.2 è in inglese, che fare? fatemi sapere, graxie!!!!!!:D !!!!
     
  6. sua eccellenza

    sua eccellenza

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    Come riporta il sito della paradox :"Works with all versions of Doomsday".
    Ciao
     
  7. masp

    masp

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    Ciao a tutti,

    mi sono registrato oggi e ho gia' letto quasi tutti i topic. :shy:

    Una domanda, anche io ho HOI2 DD in italiano, se installo la patch mi diventa in inglese? :confused:

    Grazie.


    P.S.
    [​IMG]

    :lol:
     
  8. Ghienar

    Ghienar Banned

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    Non dovresti avere problemi...cmq sarà meglio ascoltare qualcuno più esperto, ciao!:)
     
  9. feste

    feste

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    ciao anch'io ho HOIDD in italiano ed ho istallato la patch 1.2 REBB se non vado errato e mi è rimasto in italiano senza dover far alcun intervento.:approved:
     
  10. Leri

    Leri

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    Ciao raga, qualcuno mi può passare la patch di DD? Non riesco ad entrare nel sito della paradox, grazie!!! Ciao!
     
  11. AntonioLopezDeSanta Ana

    AntonioLopezDeSanta Ana

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    io sinceramente devo ancora scoprire dove scaricare queste patch e soprattutto come inserire nel gioco ovveor instanllarle....se qualcuno mi può aiutare...ne sarei molto felice.
     
  12. GyJeX

    GyJeX

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    1) clicca sul link che vedi qui di seguito http://www.paradoxplaza.com/dd_12.exe
    2) ti si aprirà una nuova finestra che ti chiederà se vuoi eseguire, salvare o annullare l'operazione di download del file dd_12.exe di dimensione pari a 7,24 MB (sta per Megabytes), dal sito www.paradoxplaza.com
    3) seleziona l'opzione "salva" che sta tra "esegui" e "annulla"
    4) apparirà una nuova finestra che ti chiederà dove vuoi salvare il file dd_12.exe di dimensione pari a 7,24 MB (sta per Megabytes), il mio consiglio è di salvarlo sul Desktop, di modo da avercelo sempre sott'occhio, naturalmente si potrà spostare in seguito o anche cancellare...
    5) aspetti che il download sia completato
    6) vai sul desktop e clicchi due volte sul file dd_12.exe di dimensione pari a 7,24 MB (sta per Megabytes)
    7) si aprirà una nuova finestra che magari ti chiederà se sei sicuro di eseguire il contentuto di quel file (se windows è programmato per chiederlo, lo farà sempre...), tu sei sicuro e quindi clicchi su esegui
    8) si aprirà la finestra di installazione di dd_12.exe di dimensione pari a 7,24 MB (sta per Megabytes), che porterà avanti l'installazione per conto suo, al termine ti dirà che Doomday 1.2 è stato installato con successo
    9) fine dell'installazione adesso puoi giocare a doomsday versione 1.2
    10) questa procedura naturalmente funziona solo se Hoi2Doomsday è installato sul pc, se c'è soltanto Hoi2 naturalmente l'installazione si interromperà dicendo che "Doomsday non è installato su questo pc"...

    Buon divertimento :D
     
  13. AntonioLopezDeSanta Ana

    AntonioLopezDeSanta Ana

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    ti ringrazio moltissimo.ma una cosa cosa dovebbe cambiarare nel gioco?
     
  14. AntonioLopezDeSanta Ana

    AntonioLopezDeSanta Ana

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    lo ho installato,noto che in alto a destra c'è scritto HH2 Vers 1.2
    ma non noto niente di nuovo nel gioco...
     
  15. GyJeX

    GyJeX

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    ---- Changes for 1.2 ----------------------------------------------------------------------------------------
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    **********************************
    ******* Gameplay Balancing *******
    **********************************
    - Added "volksturm" and "modern blitzkrieg" doctrines to the german land doctrine path.
    - All leaders in a combat will gain XP.
    - A doctrine can no longer be abandoned if the player is doing research in the same area.
    - Air units should now properly stop doing re-running missions if low on org or str.
    - Escort fighters now gives a range cap instead of minus range.
    - Couping nations is no longer free.
    - Trickleback Factor % has been changed


    ************************
    ******* Bugfixes *******
    ************************
    - Players can no longer change the building_cost.txt without a checksum change
    - The multiplayer bug where players couldn't reload save games is now fixed.
    - Minor optimisation of network protocol.
    - The CTD when merging empty fleets is now fixed.
    - Minor Bug fixes in several intelligence actions.
    - The freeze when naval units have position 0 is now fixed.
    - The Quit window is no longer in the back.
    - Going to the auto-control screen no longer unlocks all production sliders.
    - Fixed a problem with convoys not getting enough ships assigned to them.

    *******************************
    ******* AI Improvements *******
    *******************************
    - Small tweak to ai_reactive.txt to let the AI build a bit more CV & CVL
    - The AI should no longer give player controlled units "support defence" orders
    - The AI file parmater for stop doing re-running missions is now loaded correctly

    *************************
    ******* Databases *******
    *************************
    - Fixed the deathdate of South African tech team Jan Smuts to 1950
    - Czechoslovakian general Vojcechovsky got his name fixed. Both the leader and the tech team got their death date fixed to 1951.
    - Climate in 705 771 772 773 774 775 776 855 859 527 532 372 373 377 461 changed to Subarctic to better simulate mountaineous weather
    - Fixed a swat of erroneously spelled minister traits
    - Volksturm Doctrine now also gives a small bonus to urban defense for most units
    - Hammerfest and Vardo are now 'extra' for Norway instead of 'minimum' because often NOR couldn't be released because of nations occupying either of these unimportant provinces
    - CVL model 0 now gets 2 airdefence as opposed to 0
    - Edited and added a few necessary tech teams for the 1953 enddate
    - Semi-Modern Anti-Air Artillery brigade may now lead to the discovery of SAMs
    - Advanced Air Transports may now lead to the discovery of Air Cav Divisions
    - Province of Changde (1397) is now a potential extra for Manchukuo and Shanxi, not a minimum.
    - Province of Bayan Nur (1439) is now a potential extra for Mengkukuo
    - Techs Rear Area Supply Dumps and Deep Logistic Organisation now only give a 10% attrition mod instead of 15%. This to account for the added hospital techs.
    - Changed tech component 16031 of tech 16030 (Intercontinetal Strategic Bomber) from aeronautics to rocketry
    - Skill of USA's tech team Norfolk Naval Yard dropped to 8 from 9
    - Scandinavian tech teams (tag SCA, not the regular Scandinavian countries tech teams) skills dropped by 1
    - Climate of Elk City set to Subarctic (omission of before)
    - Fixed an error where SAM could be revealed by Semi-Modern Anti-Air Artillery Brigade instead of Semi-Modern Static Anti-Air Artillery
    - Fixed a command in land_doctrines_tech that gave an infantry bonus twice
    - Historical year of Improved Turbojet CAS moved to 1947 (from 1945)
    - Historical year of Air-to-Surface missile moved to 1951 (from 1942), since it requires Improved Turbojet CAS
    - Practical Turbojet Engine may now reveal Attack Helicopters
    - Slightly edited the minima & extra of the Arab Federation
    - Added a few missing tech team pics to Mengkukuo
    - Typo in db\tech\land_doctrines_tech.txt at line 1402 is fixed.
    - Macquarie Ridge (Province 2592) is now Sub Arctic

    **********************
    ******* Events *******
    **********************
    - Fixed USSR file for the Bitter Peace event with Japan Axis.
    - Random Events 1000, 1010 & 1040 are now disable due to the fully functioning Intel system
    - Fixed the deathdates in colonial_release.txt
    - Added such events for the release of SCA by any major player to prevent exploits
    - Fixed the deathdates for ai_revolters.txt (the free resources for revolters-events)
    - Fixed the 'US assassinates Admiral Yamamoto' event so it sleeps the correct tech team
    - Added 'persistent = yes' to the Nationalist China event to receive L-L aid from USA. The lack of this parameter prohibited the proper multiple triggering of the event
    - The 'US Gearing up for War' event #58 now only moves interventionism 1 step to stop USA from entering the war too early
    - Passing the Lend-Lease Act (EVT 3700) does not move the USA towards interventionism anymore.
    - Having Practical Turbojet Engines is now a requirement for getting the Attack Helicopters Discovery event
    - Martin Bormann should now properly become German HOG when Hess flees to the UK
    - When Iraq switches sides again, former allies should properly lose military access now
    - Fixed a bad trigger in the Italy Surrenders event
    - Now that supplies can be traced through allies, Croatia gets back its normal provinces when released
    - Added a death event for Andrew Jackson Higgins (USA)
    - Romanian 'election' event 900073 should now put the proper cabinet in charge and not some Polish one (copy-paste error)
    - Lend Lease Events fixed
    - Added a death event for South African Jan C. Smuts (SAF)
    - The USSR Great Purge now also kills of minister Alksnis (and not only the tech team by that name)
    - Added a death event for Eleutherios Venizelos (GRE)
    - Added a death event for Carl Mannerheim (FIN)

    ****************************
    *******Scenario Setup*******
    ****************************

    * 1936
    - Revised Communist China land doctrines
    * 1938
    - Revised Communist China land doctrines
    - Adjusted build times for capital ships in 38 scenario to allow for increased costs
    - Adjusted carrier OOBs for 38 scenario to allow for light carriers
    * 1939
    - Added tech 4040 to ENG
    - Removed tech 4200 from FRA
    - Added a supply & oilpool to Shantou (1248)
    * 1941
    - Added German Escort fighters
    - Gave the United Kingdom and the United States proper CVL techs
    - Japan now has a CVL under constuction
    - The United Kingdom now has some CVLs
    - Japan now properly receives 8310 and 8320 as blueprints
    * 1944
    - Fixed Persian techs
    - Fixed German techs
    - The Malta Defense Force is no longer guarding Sunderland
    - Gave Japan and the United Kingdom proper CVL techs
    - Added a few CVL's to Japan, United Kingdom & United States
    * 1945
    - Fixed Etorofu IC
    - Added Inventions to ENG and USA
    - Added missing UK techs
    - Fixed a few minister setup bugs (both DB and .inc based)
    - Removed the duplicate CV Béarn from France and fixed its name
    - Added a host of AA, air bases, naval bases, radar stations and more to the German territories. They barely had anything before.
    * Barbarossa:
    - Corrected province setup
    - Revised SU and GER oob setup
     
  16. AntonioLopezDeSanta Ana

    AntonioLopezDeSanta Ana

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    bene,mi metto subito all'opera a quanto ho potuto leggere cambiano molti eventi.be è un passo avanti:)
    ora cerco di prendere quella Patch per giocare nel 2003!!!però ci ho gia provato...ma niente...non riesco nemmeno a capire come si faccia....la mia ignoranza informatica non ha limiti...:facepalm:
    ti ringrazio ancora.:)
     

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