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[JA2] La guerra è ancora in corso???

Discussione in 'Jagged Alliance' iniziata da Shadow88, 19 Gennaio 2007.

  1. Shadow88

    Shadow88

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    Non postate da un po'....la guerra per sconfiggere la "cattivona" la state portando avanti??? Io mi sono un po' arenato causa studi ecc...ma presto riprenderò...buon game a tutti:approved::approved:
     
  2. GyJeX

    GyJeX

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    Io feci fuori Deidranna e la infima progenie già nello scorso millennio :D ed è stata una vera e propria soddisfazione goduriosa vederla crepare :D Ultimamente non ho proprio tempo e l'unica cosa che faccio è girellare tra le meravigliose novità della 1.13. Nell'attesa di una versione finalmente stabile e scevra di bugs sono riuscito a mettere le mani su una versione di JA2 Wildfire che non conoscevo, con la versione che avevo c'era da uscirne scemi a furia di ritorni al Desktop...
    Il tutto nell'attesa che il mese di gennaio finalmente finisca :(
     
  3. BadBlackBear

    BadBlackBear

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    I miei progressi vengono gambizzati dalle build che continuano ad uscire.. aspetto fine mese, becco il pacchetto finale, e poi via
     
  4. Caronte

    Caronte

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    sono fermo a Grunn da 2 settimane: ogni tanto apro il gioco e secco un paio di nemici per non lasciare ammuffire i salvataggi.
     
  5. GyJeX

    GyJeX

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    Non sarà il pacchetto installazione definitivo, solo una nuova built installabile che non necessita di SVN, questo nuovo pacchetto dovrebbe includere tutte le novità e modifiche apportate dalla 602 alla 650 che riporto qui sotto:

    609
    - bugfix: Landmines
    - bugfix: Got a "misplaced" I.M.P email on day 3
    - bugfix: Laptop -> Personnel -> Inventory scroll buttons
    - changed max number of slots for towns (hardcoded value)
    - highest town index defines the number of towns on map (user defined value via xml)
    - updated cities.xml handling code so now it is possible to control can player train militia in town or not

    614
    - bugfix: CTDs in Drassen tactical screen
    - moved hardcoded tooltip strings to the existing language string files
    - translated tooltip strings for German Version
    - sam sites externalization (SamSites.xml)

    620
    - bugfix: CTDs after you have placed your mercs before the attacking occurs
    - bugfix: CTD when trying to recruit John & Mary and there is only one free place left in the whole team.
    - bugfix: fixed issue with visibility of enemies after raising scoped gun (no need to look twice anymore) and versa
    - reseted IMP activation text box after creating an IMP
    - added notification when you try to create a new IMP and you already have the maxium number of mercs (18) in your team

    631
    - bugfix: Endless clock after stealing
    - bugfix: CTD after talking to Darren in San Mona (in the boxing club)
    - bugfix: Wrong APs deduction from stealing
    - bugfix: Prevent Nada objects from stealing
    - bugfix: CTD when trying to add 13th town
    - changed: APs for stealing from 10 to 14 (because stealing is more than simple picking enemies gun)
    - changed: You cannot steal items from head, body, leg or face until the enemy is collapsed (lying on the ground)
    - changed: Tooltips on the enemy are only displayed if the enemy can be seen by the selected merc
    - preparations to increase number of town sectors

    645
    - bugfix: Mary & John cannot be escorted if you have 16 mercs in your team
    - bugfix: Wrong text placement in the florist gallery website
    - bugfix: Sam site externalization code
    - bugfix: Reinforcement CTDs
    - bugfix: Secrets on strategic map and other externalized stuff were not properly initialized, if user loads a saved game before he creates a new game
    - added possibility to dismiss a vehicle without passengers
    - added ability to use ogg-files in speech sound files
    - army externalization

    650
    - bugfix: Gabby did not show up in Sci-Fi mode. Now Gabby is randomly located in sector H11 or I4 (new game is required)
    - bugfix: Tracer bullets animation starts some tiles away of where the shooter is (you also have to update GameDir because of updated \Tilecache\bullet_tracer.sti)
    - fixed some memory leaks
     

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