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CMRT Patch

Discussione in 'Combat Mission' iniziata da Blind Sniper, 13 Novembre 2014.

  1. Blind Sniper

    Blind Sniper

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    Finalmente è uscita la patch che potete scaricare qui, di seguito i dettagli:

    • Building entry no longer problematic for some systems
    • Infantry flamethrowers have slightly longer range
    • Troops spot immediately nearby mines better (esp. engineers)
    • Ricocheting APHE will not explode where it finally lands (the fuse is considered damaged)
    • Fixed a bug that sometimes caused buttoned-up tank crew to be suppressed by external explosions
    • Squads position their teams better along walls, fences and hedges
    • Artillery usually requires another spotting round or two before acquiring the target
    • Corrected some TacAI problems with crewmen positioning themselves around a heavy weapon
    • Improved TacAI logic for placing teams along walls
    • Improved coordination between tank hull and turret rotation
    • Better logic selecting the two men for scout teams
    • Improved long-range optics for JPz IV, Jagdpanther
    • Very heavily-laden soldiers cannot use Fast or sometimes even Quick moves
    • Mouse text for targeting: too close or out of range
    • Towed guns look better as vehicle turns
    • Improved damage modeling for external systems on tanks
    • Improved QuickBattle choices
    • Improved TCP/IP play
     
  2. Blind Sniper

    Blind Sniper

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    Da niente a rilasci settimanali :D

    Qui potete scaricare la patch 1.02 che contiene le seguenti novità:

    The v1.02 patch provides a number of important improvements and fixes, including improved stability of internet play, improved building entry for some systems, a mouse text targeting feature indicating range, improved TacAI logic, and much more.

    Ergo le stesse di quelle di prima, ma la vera novita è questa:

    LICENSE ACTIVATION
    This 1.02 patch is SPECIAL. After installing the patch correctly, you WILL be required to activate the game again (unless you already activated v1.01). No worries, this is not going to eat up an activation. Simply use the same license key as for the original base game. You will either find it in your account at www.battlefront.com/store or on the product itself (for Mail Only delivery items).

    PREVIOUS SAVE GAME COMPATIBILITY NOTE:
    Save games from earlier versions ARE COMPATIBLE, provided that you save your turn-based games in the COMMAND phase (not the replay phase) before updating.
     
  3. Blind Sniper

    Blind Sniper

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    Correzione, il controllo del seriale c'era già con la prima patch e quindi non verrà richiesto di nuovo se avevate installato la precedente.

    NEW v1.02 GAME FEATURES
    - Building entry no longer problematic for some systems
     
  4. Blind Sniper

    Blind Sniper

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    E dopo quasi un mese non è ancora stata trovata una quadra al bug che fa andare in crash le partite via PBEM mentre caricano il turno (si blocca al 26%), in pratica ogni PBEM game è fermo finché non trovano una soluzione o ti disinstalli tutto e giochi con la 1.0.
    Se non segui il forum Tech non puoi saperlo (e anche lì devi leggerti tutto il thread finché un programmatore dice che sarà dura) e la patch è ancora perfettamente scaricabile dal sito!

    In questo caso il customer support è al limite del ridicolo...
     
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  5. Invernomuto

    Invernomuto -

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    L'avevano detto che "n" prodotti con versioni diverse dell'engine avrebbero comportato diversi problemi per la manutenzione del codice / introduzione di nuovi bug potenziali.
    Ok fare i motori modulari ma temo abbiano un po' esagerato.
    Tra l'altro vorrei capire quanti hanno fatto tutti gli upgrade, con 3-4 prodotti inizia a costicchiare parecchio e se questi sono i risultati non è un buono spot per il futuro...

    Ciao
     
  6. JMass

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    L'elastico non si può tirare all'infinito...
     
  7. Invernomuto

    Invernomuto -

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